2021年1月18日星期一

玩遊戲GAME , 我不太好.

 


他喜歡玩遊戲GAME , 我不太好.  但為了逗他開心間中也會陪他玩一陣.  

我肯陪他玩時候, 他會極度開心, 點解  ? 

因為, 我水皮囉, 他見到我不懂控制又過不到關就會又緊張又激氣.  一時又話我浪費了他的儲備能量,  最驚給我一邊玩一邊破壞. 

笑呵呵 ! 剛剛就俾他吵著的不識玩, 又話要先打底右邊公仔要開晒右邊箱仔.  咁叻你打 LA.......

咪又係打不到. 

打啦 ! 你打啦....我想睇你點打.  

笑CCCCC , 俾我罵返轉頭. 

佢話食隻豬仔先, 而我一時錯手食左隻熊仔. 又俾佢罵豬同熊都唔識分.  

車......話未說完, 食完熊仔有好多炸彈跑出來, 輕輕鬆鬆又過關了.  

無生安白做架, 我真係可以連續過了三關.  

過完關唔玩啦 ! 肚餓啦....吃得飯未呀 ! ? 


2021.01.18



沒有留言:

發佈留言