2021年1月11日星期一

暖暖袋

 





摷了隻企熊仔暖暖袋出來, 攬著它有種好溫暖感覺是媽媽在街邊見到它而買給我的.  

以前, 我冬天時候總是短衫短褲過寒冬也不覺得這些暖袋有什麼用途? 

但, 今時今日就愛不擇手啦 ! 自已孤令令時候, 暖暖手, 暖暖肚.....

好孱弱身軀長期處於低溫狀態,  所以也不太喜歡冷空氣寒風刺骨. 

在這樣冬天日子......我最鐘意送些凍柑俾人嘆, 佢哋收凍柑時候都會呼天搶地, 既愛又恨. 

而送出凍柑見到他們表情就會瞬間擁抱最大快樂.  所以, 如果你悶悶地又想收到快樂感覺就密密將凍柑送俾你喜歡人.   

笑.....我已經著很多衫啦 ! 

凍親隔離都怪我懶未拿件大羽絨毛褸出來禦寒.  

有個人幾蠢呀 ! 拿了個暖袋暖身然後主動叫我模模他感受一吓溫暖感覺, 自投羅網. 

2020.01.11






沒有留言:

發佈留言