2021年1月29日星期五

蛋包臘腸糯米飯

 


雪櫃有雞蛋, 有少量蔬菜,  櫃入面收埋有一小袋糯米.  想足不出戶.  自已整啦 ! 

哎呀 ! 重識得偷我些在上環買落臘腸來用.  佢話明天也會乖乖不上街.  

吓 !  瞓飽就食, 食飽又瞓 !? 

同佢講我想去行街街, 想去花園街.  佢話妳唔驚突然封路 !? 

算啦 ! 聽日才想想假日有什麼節目, 一定要活得快樂雖然疫情難免影響心情, 但日子還是要過得好.  

今日, 心情都幾靚有住家男誠意準備一個蛋包臘腸糯米飯.  

他知道我喜歡吃糯米, 所以幫我整平好多呀 ! 估不到他會識煮用電飯煲煮糯米飯. 

我無食譜呀 ! 是他整的. 


2021.01.29


沒有留言:

發佈留言