2021年1月19日星期二

芒果椰汁糕

 



有個人每每到新年時候, 就想吃白色的椰汁年糕.  佢叫我整俾佢吃又話唔知那裡有得買. 

我就上網看看椰汁年糕食譜.  真係搞不好那些粉, 我擔驚受怕, 怕做出來石頭一樣年糕.  

之後, 我再上網找找, 看看那裹可買到好味的椰汁年糕.   

新年時候買一底來送給他好了. 

遊網時候按了幾個椰汁糕食譜, 好吸引漂亮.  自已做可以按喜好控制好糖粉.   可惜現在芒果不靚所以先存這兒, 遲點才弄出來.  

有無人想吃這些甜點蛋糕呀 !?  

現在就將這個網上蛋糕送給一月份生日的網友, 送俾邊個架...? 

係你啦 ! 我唔寫名字出來, 邊一個一月份生日, 邊一個喜歡我就送給你. 

2021.01.19

沒有留言:

發佈留言