2021年8月14日星期六

為著別人生日飯傷透了腦筋

 


喂 ! 你鐘意吃什麼國藉菜式?  中菜、  西菜、 日本菜、泰菜、意大利菜、北京菜? ? 

佢話要吃多國菜,  又考起我, 又要我去找過另一間餐館.  

他說那一間GRILL ROOM 張椅同桌子望落唔舒服, 看似快餐廳卻收著高級餐館價錢. 好在她說不滿意, 慳返...好多. 

另一日, 問了食家朋友他推薦私另一間高級食府, 我一看OPEN RICE 隻餐碟就耍手拎頭. 

收 800 元一個二人餐, 隻碟好似茶記的膠碟一樣, 睇相就知會中伏.  

等我自已親自上網尋找美食... 哼 ! 要我請客, 當然要平, 靚, 正啦 ! 

最好去市政大廈吃平價泰菜就算啦 ! 叫碟咖哩飯加碗冬暗公湯就得啦..........笑呵呵 ! 

太貴, 我唔俾錢架.

唔好諗住我有 5000 蚊就作我呀 ! 

不過, 既然佢話要吃多國菜就試去找一找.  

好煩....這幾天, 為著別人生日飯傷透了腦筋. 


2021.08.14





沒有留言:

發佈留言