2021年8月18日星期三

平常日子

 

昨晚同好朋友去慶祝生日, 吃了很多食物.  吃了個勁大份量套餐.  餐廳位於灣仔我們坐在玻璃窗前的卡位, 看著外面馬路上行人在班馬線前趕路, 原來灣仔真係好多靚仔靚女經過. 

本來, 中午時候已經睡麼急CALL , 好想回家休息充電.  但她又臨時話沒有人陪就馬上應約.  

因為, 好想見見她們, 好想一齊共聚快樂, 我知道見面時我會很快樂.  

是真的, 坐車時還要閉目養神, 見到她們時就好似吃了興奮劑會笑不停又說不停.  

回到家, 真的很累 ! 為有快閃地放了張相在FACEBOOK , 也沒有氣力在谷歌寫博了.  

今天, 還病了 ! 有輕微感冒像徵狀, 真是要早一點睡覺, 這個非常時期不可以染病.  

以免自已有排不安 ! 

笑......唔好再煲小說啦 ! 

笑......唔好再陪阿叔叔講政治, 講塔利班成為阿富汗首領.  話俾佢聽眼瞓啦 ! 直接跟他說早抖. 

笑.....你都唔好再問我感情上問題, 我幫唔到你解決. 

笑.....重有你呀 ! 唔好傳太多貓貓照片給我.  我淨係最意隻黃貓貓.  唔會再收養就算好可愛的. 

嗱 ! 早點說晚安, 早點關咗盞 LED 燈就會好好瞓.  

88, 886 

2021.08.18


沒有留言:

發佈留言