2021年8月23日星期一

買電子產品

 


電腦展一連幾日, 阿邊個, 邊個你有無入場睇和購物呀 !? 

有無以消費卷買翻些電子產品當禮物送俾自已作賞賜 ? 

你如果行開...可唔可以幫我買個無線鍵盤和無線老鼠仔....順便要帶多兩排電芯俾我.  

講真啦.....送禮物俾人真係要好花心思, 又要有新鮮感, 又要合乎自已經濟原則, 最重要的是收禮物人的喜歡.  

重未去買.....趕得及嗎 !? 

探過口風啦 ! 他想要電子手錶.  都唔知有咩用? 

我幾年都無帶手錶還要我送電子手錶 ??? 

我本來想送隻機械行針錶給他, 不過都幾貴, 既然他想要膠錶, 那麼我就可以慳吝很多了. 

哈哈...見你問到才說你知. 你唔好幫我傳開去. 

2021.08.23








沒有留言:

發佈留言