2013年11月26日星期二

說來說去三幅屁



朋友請我食飯又諗縮數。 講明吃法國大餐又話去開那間執笠了 !

蝸牛無得吃改叫田螺,黑色一舊舊............佢吃 ! 我無吃.....太嘔心食物, 我吞唔落。

事實,我這生都未吃過蝸牛............

有言在先呀 ! 感情事不淮吐苦水, 不想看見疲憊憔悴的你,這晚我倆只談風花雪月。

唔淮提舊情, 我唔想安慰你而影嚮自已, 說來說去三幅屁。

費事你飲醉又重要 call 的士送你回家。

真想問好朋友他......幾時才會定下來,幾時才肯找個固定女生,好好管管你。

不過, 都要忍口唔問佢............

雪  - 2013.11.26
 


2 則留言: