2013年11月1日星期五

男生口花花樣子


 



一個內歛微笑, 一個狡猾眼光........

被他全程監視, 被他取笑 ........ 「嘩 ! 你又啱架 。」

我, 吃吃笑. 

在食飯地方,被一個大C級小美人所吸引, 穿著緊身女樸裝待應生迫爆紐在面前走來走去, 我兩眼多望, 盯了兩眼, 同女朋友打了個眼色。 就被他取笑。

我大聲吶喊 :  「女仔不可以看女仔咩, 未見過呀 ? 吸引我都會望......」

之後........

你點菜就點快些啦,也不知你反覆問這個幾多,那個又怎樣煮, 拉扯十五分鐘都落不了單,
點呀 ! 是否想餓死我 ?

我嬲嬲地問可以入單未呀 ?  

唉 ! 男人, 你去到邊都可撩女仔, 你食飽豆腐唔洗食飯啦。 望著身邊男生口花花樣子, 都幾可笑。

好在, 這個不是我愛男人, 要不是就一腳伸佢落海啦 !

雪 - 2013.11.01

沒有留言:

發佈留言