2013年11月9日星期六

喻魅

File:清境楓紅.jpg





沙、沙、沙、落葉飄飄聲音是怎樣呀 ! 

秋風輕吹感覺, 黃葉滿地, 是蒼桑孤直, 還是最醉人風景。

為大自然春秋變化時而傷感, 亦時而感動。

怎樣心情就怎樣去意會這一遍落葉。

喻魅的我....未可為你寫下詩情畫意一頁。

喻魅的我....只可默言相對。


喂 ! 我不 sure ar 有無錯字... 喻魅 ?? 
喂 ! 寫錯要通知我呀 !? 

雪 - 2013.11.09




4 則留言:

  1. 「愚昧」是這樣寫的, 即喺好蠢咁解; 咁你喺唔喺有咁嘅意思呢? 喺就要改正喇!
    喻- 解...理喻, 自喻, 比喻. 魅- 解...鬼魅, 魅力, 魅影.

    回覆刪除
    回覆
    1. Candy,
      多謝您教我, 真係想不到是這樣寫. 哈哈, 我真的好蠢有時候. 假日快樂

      刪除