2013年11月8日星期五

DID YOU KNOW








你知道嗎 !? 我日夜都想著回到他身邊,突別是近幾月日子。

我掛住不是情人, 我掛著 阿舊 BOSS............

佢為人好正義好善良。 唯一缺點是衰在多女人............花 FIT !

幸好。 他的缺點與我無關............

他好離譜......在網上用了我的名字, 都唔知好笑定好嬲。

呀 ! 重想問你............點搬屋呀 ! 你 KNOW 唔 KNOW  ?  又話教我........

我重未搬, 有些心痛....浪費了這幾年間的網文。

其實,我尚有好多問題想問, 好多煩惱事想同你分享........只是口開難開。


雪 - 2013.11.07



沒有留言:

發佈留言