2014年11月1日星期六

罸他幫我搞返掂屎塔


早兩年買了件好喜歡的雪纺藍藍綠綠衫, 雖然著過好多次, 舊又舊了點但著實很喜歡.

上次跟他見面時, 他飲醉酒吐到我一身是也.  討厭鬼我嬲了他, whatapp 來也當看不見, 總之就唔采他, 差不多想他絕交咁滯.

也許, 他知我嬲原因. 不停道歉. 

算啦 ! 返正要找人做苦力,  叫了他陪行吉之島, 買了二十幾件有用無用物品 . 佢又爭住俾錢...
實在也未慣要朋友付帳. 係他弄壞我件衫先...錢都應是由他付,  這才會減去點點怒氣.

剛巧洗手間又不去水. 罸他幫我搞返掂屎塔.  呀 ! 又幾醒喎用 十元在吉之島買個泵, 不到五分鐘一按手制就暢通無阻了 !  真的便宜了他...

雪 - 2014.11.01

沒有留言:

發佈留言