2014年11月8日星期六

無理由生日都呃唔到餐食吓







我明白是在11月8日已約好了同你一齊.   要陪你煲水, 知你喜歡灣仔東湖水滾茶靚嗎...
但真係好塞車, 一圈圈人群嚇親我, 昨晚慶祝完無見到車停在巴士站回不到吾區 .


最後要改搭40m 入華富村再轉的士, 一覺醒來又要再出去灣仔......哈哈 ! 改日才出可以嗎 ?

或者, 你入來南區玩同吃, 我陪你玩半日飲茶食豆沙飽.  想去邊呀 !

知你剛離開打工多年公司, 一定好多苦水, 我會乖乖做你的耹聽者.

嗱, 軍真點 這次我唔俾錢架 ...無理由生日都呃唔到餐食吓.

訓醒 call 我啦 !

雪 - 2014.11.08


PS 今年潤月
       我有好多天正日生日可以慶祝 (笑) 
         





沒有留言:

發佈留言