2014年11月25日星期二

我最愛莫卡朱古力奶




我最愛莫卡朱古力奶.......又香又甜, 飲到停不了口, 好正 !!  




那已是多年前的我, 最近真的要忍著美食誘惑. 之前, 減的十磅又回來了.

但有時見到他我又想整, 又想見到他吃時快樂樣子.  他...最近也說著說著吵著是我暗地裡幫他body keep fat.

半罵半笑的說我害他累積脂肪, 弄這麼多誘人肥食物.  

被他說完吵完過後, 我就發悔氣唔整啦 ! 唔整啦 ! 

但我...

但我... 

唔整都想睇睇, 這樣子又在廚網中游走了一晚.   

附圖肥嘟嘟玻璃樽真的蠻可愛, 要是遇上要買返幾隻放在家. 

我最愛莫卡朱古力奶......要等我查查幾多卡路里有幾多才決定做與否. 

雪 - 2014.11.25
 



沒有留言:

發佈留言