2014年11月2日星期日

可樂豬脷





呀 ! 通完屎塔就當同你好鬼 friend呀 !  又想問咩呀 ? 又想點呀 ?

傻人話等我生日天前幾日, 邊日無人陪就預他做一天可搭著肩牽著手臨時情人,
俾我呃多個晚餐.

重話有間餐廳兩幅巴黎鐵塔油畫好靚, 喜歡畫的我一定鐘意 see see.

佢想我俾人罵, 臨時情人唔得架, 我個常不在身邊男人好好專制也很霸道.

搭著肩影幾多張相就得, 扮情人就唔好啦!

一陣在大街麥記等, 我整了條可樂豬脷留了半條給你去焚化.

哼 ! 在我生日緊要請我吃飯啦 !  22 號就唔得, 等我想想邊日才約實你訂位.


2014.11.02


PS ...可樂豬脷同可展翅.  大量姜,紅蔥, 蒜子, 鹽, 糖, 酒, 最緊要加可樂醃制.
         煮時候再加多些可樂來煮.

         好耐未整過, 這次麻麻地無味....因為剛巧沒鹽, 落師傅也欠點點似的.  






沒有留言:

發佈留言