2014年11月16日星期日

執個帳篷



我同情人說笑, 忽發異想佔中事件已差不多尾聲, 那些一個二個帳篷會怎樣處理 ?

喂 ! 襯清場時我倆一起去執返一個半個。  然後, 假日就攀山涉水去扎營,亨受一晚半晚野外月光及秋蟬在 樹上叫寧靜。

你估吓 ?  有無得執呢........咔咔咔 !

他就話 :  到時遇上真清場你就知死......撞上掟楜椒噴霧, 槍臨雨膠子彈, 人群互相推倒到時一叩一跌, 有損傷受傷, 有流血就唔好啦 ! 

其實, 我想去行行, 好多學生藝術品做得好美觀, 好有創意。佢說(老人家) 難得在港放假一天與我行街睇戲才不會浪費時間。 這些反政府返政治由學生仔去做啦 !

「去啦 ! 去啦 ! 我沒反政治只想看看...」


他最後點都是說 : 「對不起, 我點...點...點也唔會去。」

「咁...咁...咁。一陣出銅鑼灣啦 ~ 去邊由我話事。」

雪 - 2014.11.16

沒有留言:

發佈留言