2014年11月7日星期五

生日慶祝活動. 星期五休格一天


幻想空間好細, 所以好難有什麼好諗頭 !   

做 COPYCAT 又怕給朋友笑我抄襲, 如果真要創作又作得迫真, 歲月舊足跡沒有辦法想像到.

我會盡力看看黑白舊片, 你唔好追我住真是未想到如何作出來. 

今晚, 不要再提寫作.

說說我的2014年生日第一個願望. 佔中後影嚮樓市會爆跌, 最好跌到見返百零萬的價錢.
我倆就可以做業主啦 ! 不用再做白想的夢......

第二個願望, 年年生日都有愛人陪吃飯, 陪看戲, 送禮物...這個願望算是奢求嗎 ?

第三個願望................秘密.

哈 ! 聽日有生日慶祝活動.  星期五休格一天.

雪 - 2014.11.07







 




沒有留言:

發佈留言