2016年6月11日星期六

真的滯漲腦子和滯漲肚子




我知這是他對我好的表現.  他沒約我去沙灘, 沒約我去看扒龍船. 全完沒騷擾我專注溫書的假期.

我又點會不明白他的好意呢 !

有 ! 但無話佢知......我同居企人一齊吃飯, 飯肯定要吃...街真係沒出去.

我十足十是不是似老人痴呆讀完默了幾次, 轉個頭又好似空白一片...里次好大滯.
重貼錯題......要多讀另外幾章.

呆得滯......
忍不住打了幾個電話問他做緊什麼呀 ? 閑談.......

他說吃緊糭子好好味.  是我專登送伯母的那一隻糭 ?

他說 : 「唔係呀  ! 街坊阿婆婆送的...」

他連婆婆都冧掂 ? 竟然有街坊送咁勁...... 唔信你呀 ! 一定是送給伯母的.
我送的, 她吃了未呀 ? 好吃嗎 ? 

我又吃留一隻俾我, 我要痴痴你吃老婆婆包的手功糭子.

講笑...啦 ! 我送他糭, 又問他拿糭回...攞來攞去咩.  再吃真的滯漲肚子了 !

雪 - 2016.06.10




沒有留言:

發佈留言