2016年6月29日星期三

重播畫面覺得悶 (嬲)


重播畫面唔好睇...覺得悶呀 !

這樣子我唯有將昨天寫好的故事收起囉...定名為 (雪珍貴版, 只供自已一人看)

有人一時又想看, 一時又話悶.  我有自已想發, 有自已想看到的, 想寫寫話題.

放老爸隻歌唔得咩 ! 對住你激嬲我, 我就變陳志雲...

有朋友鐘意這些懷舊事嗎 !  今晚唔就你呀 !  我想睇英國脫勾...讀定相關新聞, 經濟分柝, 對香港將有什麼影嚮 ?

昨晚, 會見到他.  他一定問我這個問題的.  我唔想扮耳聾更不想他覺得我是那些只愛看娛樂版女生.  

唔寫太多啦 ! 我出去遊遊先. 

雪 - 2016.06.29

沒有留言:

發佈留言