2016年6月17日星期五

在夢入面同爸爸見面

父親節迫近. 上星期未到我就掛著你, 忘記了正式父親節日期是這個星期天嗎 ? 

但, 你還是知道我想你. 夢入面我再次見到, 這次同一次不一樣. 在夢裡面我些恐俱, 夢入面好似跟我說就會失去好重要人. 

爸爸, 你在夢入面同我說說六合彩號碼, 帶我幸運彩數好啦 !  我唔想預知一些將令我擔憂事情. 

我要回到八歲時候, 你第一次教我煮清仔, 加教我怎樣落超等級芝麻香油時景. 你笑我碗麵淋晒斷開一節節的. 

爸爸講的就有我笑聲, 喂今晚俾個冧把我...我想過幸福日子, 唔洗返工有錢洗又有書讀又可旅行, 又可以吃好嘢, 又可以有時間上財富. 

笑......這個夢出現過好多次啦 ! 

又按住個 keyboard 又打多一篇.  

今晚唔好煩住我, 我要早點在夢入面同爸爸見面.  

雪, 預祝父親節快樂.
2016.06.07





沒有留言:

發佈留言