2016年6月25日星期六

遇到樽頸, 無什麼可以再寫



變唔再寫愛情寫傷感, 唔寫新聞報導, 唔寫寫影評, 唔寫寫食譜 ? 

好似遇到樽頸, 無什麼可以再寫, 寫讀書事又怕悶親你. 

LOOK LOOK 無謂事 ? 都要我在生活上遇上有趣話題, 憑空想象笑話真係有點難度.

嗱嗱嗱 ! 你咪黑面住呀 ! 

我重點不在那兒, 你知你想緊什麼, 想我寫那年聖誕答應你的有味笑話. 

我當時真的在戲弄緊你, 講過什麼, 說過什麼.  明天就忘記得一乾二淨.

唔準說我謊言騙你,  有時寫網誌又怎會件件事也如實告知.  我有時也會有補留.

雪 - 2016.06.26

2 則留言:

  1. 我都覺得自己寫blog遇到樽頸位了!無什麼可以再寫了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係, 咁岩. 等我去你到睇睇先. 係, 寫了這麼多,什麼口水花都寫晒出來...哈哈 !

      刪除