2016年6月12日星期日

忙緊什麼



話唔寫又寫這一頁.....

個男人日日都帶著耳線, 聽住同一首歌.  一首屬於離開了他的她和他最愛歌...

而她好想聽一聽這個男人聽緊的是屬於她和他歌.  可惜已經事已願為.

她看來沒有希望....要失望啦 !

剛巧聽緊一首新歌, 聽歌後好切底的失望, 切底的從夢中甦醒過來.  得到人得不到做他認定愛情, 她有多不咁輸給一個已經離去人.

是剛交完公司報告後, 而又遇上非為了青雲路苦讀引至筋疲力盡.

我不是為青雲路要努力人, 我是一般港人鐘意找快銀, 鐘愛好食懶非, 吃飯睇戲耍牌樂多點......等我睇實點盤生意仔先.  

點解要咁辛苦, 你問爺爺啦 ! 真正原因我以開玩笑方式的同他說過了.

也許, 上面愛情故事我會構思得更詳盡...如果有空的話.

得閑先送首我喜歡歌給你聽......

雪 - 2016.06.12






沒有留言:

發佈留言