2016年6月6日星期一

祝我重獲自由



是因為他的脾氣差又臭將她害死.  所以, 他由得自已蒙冤入牢, 足足二十年.

足夠, 好足夠情罸了 ! 他要放監...

自已話事,話要放監就從臭屎渠爬出來, 落一場雨洗個白白...

話放監就放監, 話要有旅館就有旅館, 話要在海邊悠悠自在的渡餘生.......

什麼都可以自已話事 ? 這是騙人劇情......在我眼角膜裹

唔好睇 ! 死氣沉沉戲, 咪又係陪人睇的戲...男生擇戲那有幾多套好睇 ? 

不過, 我無選擇權好耐.

或者...我等放監後自已一個人去睇場好戲, 反正未試過....試試都好玩喎.

笑 ! 做咩要祝我重獲自由 ?  唔準你跟人講.



雪 -2016.06.07


沒有留言:

發佈留言