2016年6月14日星期二

他的日記 ~ 那年她的生日.



「這幾晚忙什麼呀 !? 好多日沒同你長談」.

想掛個線給她...終於都決定不說.

日日都想住我 ! 反話...她這麼多朋友, 這麼多人陪又怎會沒有我出現而影響到她.

她今日無去花天酒地 ! 車....我又不是她男朋友, 你沒有需要咩同我講, 同我簡接交代她的事情呀 !?

前一日, 唔知她在那, 後一日又見不她.  再過一日, 一日又一日盼望.

終於見到...見到又可以怎樣 ?

日日都這麼精彩, 日日都這麼多有節目...生日又怎會待在家等我約會呢 !

你呀 ! 唔好在係人面前提起她, 唔好再前人後說著, 說著我喜歡她.

今晚, 她有她快樂慶祝. 我還有這班好兄弟今晚我地一起啤啤佢, 包間房去唱 K 癲番晚慶祝 .

約埋你們些女友出來, 叫她們介紹個靚女給我...等我好好地戒去愛她找她的毒癮. 

他的日記 ~ 那年她的生日.

「不捨不棄, 不捨不得不棄」.
「誰叫我痴痴想著你...痴痴等你. 問你又否想著我...曾經痴心我始終跟你分開」.



2016.06.14



沒有留言:

發佈留言