2016年6月4日星期六

林雪



今日六月四號 FACEBOOK 上很多朋友都在舖天蓋地地洗版.  睇見就煩死, 睇到眼累...
我同她投訴,遞個手機俾她看...她叫我 DELETE 左那些專寫政治, 六四網友呀 ! 支聯會, 癲狗那些人就唔會再出現. 

跟著她又補一句, 你又唔捨得 DELETE 人呀 ! 

係呀 ! 系喎.....暫時又未想 DELETE 人住.  間中睇睇啦 !

不過, 你知啦 ! 這麼多年我也不寫六四, 就想得到我有多討厭這歷史. 平反槍彈亂發血腥塗地歷史 ? 公道自在人心啦 ! 人人都有一把尺, 人家有人家立場, 係錯唔認二十七年你又耐何得什麼  ?

所以唔講亦唔寫太長...再講再寫主要是怕連我自已都變埋自已唔想睇/討厭的. 極沉重事跡.

遊了去邊睇得好雜, 睇過分析梁生可否連任又寫得好睇.  不過, 連自已也不知曾遊閱過什麼地方, 遊網太多有美容, 有烹飪/食物示範網, 孩子趣聞, 又有經濟變化...睇睇職場變化東亞抄人, 又睇睇樓市大勢...跌啦 ! 快點跌多 DDDD.  咁...你知點解我無力再寫啦 !

經濟是會變差好似來得很急迫.  阿  (林) 補住飯碗為當今首要任務.......
 
六四這天, 阿 (林) 在這祝福人人有工做, 日日有飯開, 沒彈沒核子, 無槍無炮無戰爭 !  

六四這天, 最重要當然是同佢講咩咩...講幾次啦 ! 呵呵 !

林雪
2016.06.04







沒有留言:

發佈留言