2018年2月24日星期六

新年流流就咪發皮氣啦!



新年流流就咪發皮氣啦! 又話農歷年假日日陪住我, 又話照顧我.



他好火好想罵人, 因咩事 !?  睇完報紙上報道囉. 

一邊看報紙一邊說政治! 一邊睇視頻...睇到咁上下就煩倒了我 ?

1. 未來, 5 年香港會比現在好, 還是對比大陸, 會開始感覺有些地方落后了 !?  你話呀...
2.  香港得一個李生做生意很成功, 大陸就有馬雲, 馬化騰又有邊個又有那個  ! ? 你話呀...

我滿頭大汗, 剛正痛到想典床典席時候, 你問什麼我也聽不進耳內, 我淨想找個塔放低幾兩黃金,  痛完了還要逗翻他笑.....

慶熱些馬啼糕給他又話凍好吃 , 都唔知他是否吃角仔得多才這麼好火氣 ?

明明想同他快快樂樂過新年, 但病了我也不想的嗎! 

黃子華套笑片我不知幾想去看, 但怕一笑又肚痛一笑又要去臭臭就浪費精彩片段.

大家要和氣生財呀 !

年初九


2018.02.24



沒有留言:

發佈留言