2018年2月25日星期日

今天, 我寫我的廢話.


 真係好煩, 真係不用太認真去答這些問題 ?  唔答他會嬲.......

1. 未來, 5 年香港會比現在好, 還是對比大陸, 會開始感覺有些地方落后了 !?  你話呀...

我就話佢知我的想法, 中國剛剛起動, 大量建設:

最簡單比喻, 深圳新機場跟20年前建築的香港機場所要作出比較 ?  這! 正正是香港國際機場落後了深圳機場外觀跟設計,  更加深入我電腦, 飛航儀等等. 而科技發展這家野一定是一日千里啦 ! 這點應該估到, 普通市民做咩老是要將兩個地方相比教?

哈哈!  似不似要爭做武林盟主 ? 說國際金屬中心地垃在講多幾次, 講十次八次後就是中國比香港強比香港好.  是硬件是有了而軟件呢 ?  唔講太詳盡留白給你去發揮想像力.....

不停 地說人微訊付費, 又叫我接紅包,  無紙貨幣多捧......我真係不太認同, 我不會為回贈現金而使用APPLE PAY 囉....費事在使用無線射頻時唔覺意俾人偷了錢包及個人資訊.


其實, 中國這麼大, 有一個北京, 天津, 杭州, 深圳, 未來大灣區.  大家都是只希望在一個優質環境下生活.  相反, 幸福不是必然的中國還有很多, 很多山區及貧瘠地方需要建設. 

是,  香港是落后了, 香港人好辛苦好努力工作但卻得不到優閑生活模式, 也沒有寬敞的生活空間.  有時生活在中國城市人會相比生活在香港質素好很多.

唉  ! 現時國內月薪二萬可以住兩仟尺豪宅, 養車養工人養埋一家大細.  這一點, 香港就給比下去了.  

這是, 因為香港政府沒有好好保護她之過.  無限量輸入人口之過. 房屋政策 , 醫療福利,民生事務只有年年倒退.  聽護士朋友說, 現在一個專科醫生真係要對幾十個病人, 她用飄來飄去作形容他們行路時狀態.

我有得擇就選擇在外國過平淡, 工時短, 福利多多.  可惜是要做二等公民. 

今天, 我寫我的廢話.


2018.02.25

 


沒有留言:

發佈留言