2018年2月5日星期一

他求我著多件厚衣






現在11度.  香港新界落雪喎...那陣寒風呼呼呼, 真定假呀 !?

嘩 ! 點解凍這麼多天.  我的棉衣同冷衫不足.  快沒衫著啦 !

一天著幾件好易無得換. 我怕痕一整年都未著過冷衫, 但這幾天好想找件冷衫著.  媽媽以前買給我件冷衫又穿了.  找日攞件衫俾朋友睇睇看看, 問一問她可否修修補補先得. 

他.....說要帶我去買衣服, 叫我一定要著多點厚厚棉衣. 

他.....說我衣裳太單薄, 著幾多件都也不會暖. 

他.....說一件厚棉衣加件夾仔加羽絨. 零度也不怕了 ! 

他又說我不是唔陏而冰冷, 他求我著多件厚衣. 

嘻嘻 ! 是用我隻凍凍冰冰的手, 在整估他.
他隻手好暖, 真係暖過暖包但玩一陣就給我的冰凍感染了.  我好衰伸隻手入他衣服內取暖.   

所以, 他跪求我著多件厚衫咪用隻手凍親佢, 哈哈!  笑......

睇來今年賣衫的人就有發市啦 !


2018.02.05


 


沒有留言:

發佈留言