2018年2月3日星期六

跌親睇鐵打



是否真的帶架兩個轆來陪我去看鐵打醫師.  我隻腳整晚痛痛, 塗了半樽藥油之後, 無效用止不了痛.  唯有試一試冰真係又凍又痛.  整晚也難以入睡.

今早, 醒來還是很痛差點連點點地板也痛到跪低.  唯有找個救生員.

喂 ! 今日要上班嗎!? 

.............................
.............................
.............................
.............................
.............................
.............................
.............................

最後, 講完一堆假客氣的話, 就問他一陣帶你個人連埋兩個轆過來行嗎!?

我想去看鐵打但應該要找人摟住才行得遠呀 !

佢說 : [ 痴線 , 跌親受傷了重想玩坐電單車 ; 一陣過來陪你去睇鐵打啦] !

我問:  [咁 !? 睇那一個醫生好呀] !?

佢話幫我問問朋友.

我又問: 咁 !? [ 睇完鐵打覆診時, 你係咪會得閑陪我去睇多次呀] !? 

佢話我怎會扭到腳, 唔信我差錯腳.   半責罵聲中, 一口咬定是我一定一路行一路看手機之過.

其實, 其實...應該是在車上剛瞓醒, 懵懵地落車, 又剛巧有個 5" X 3"坑差錯腳, 就是最真的事實了 ! !  真係好彩, 咁都踩中......

年尾流流重想著今天來執屋, 而家大條道理俾自已做懶豬.

先預祝大家出入平安.


2018.02.03

沒有留言:

發佈留言