2018年2月7日星期三

狗年亨通大旺





我又在擔憂會染到感冒, 見到別人咳也怕怕.  袋實口罩隨時有需要就戴, 點知跌了個未開膠袋口罩, 真係好驚身旁個陌生士, 咳到停不了 !

我正在擔憂緊有幾日用不到電腦 ! 上不到網......
我那些理財計劃會因沒電腦用, 睇唔實一下子有限資金有所縮減. 

新一年, 說說理財大計, 未計劃好呢!?  諗到才話你知.

新一年, 自已做生意, 都未想到買什麼, 他教我網上賣有牌子衛, 重話幫我在IG 找客選貨源.
信他一成都有事, 三分鐘熱度. 

新一年, 暫時未有計劃. 旅行外遊, 儲錢, 買股票投資...未想到等有時間才去想. 
現在得快樂時且快樂. 














只願狗年亨通大旺! 財爺多多關照!



2017.02.07

沒有留言:

發佈留言