2018年2月6日星期二

我抽到現金呀 !





今晚寫回一些勁快樂的事.  什麼是勁快樂 ?  一年到晚大老板獎勵員工辛勤, 食一餐好豪晚宴又有幸運大抽獎, 又有刺激生動遊戲.

我有什麼特別事情同你們分享,  無理由 [我的驕傲]竟然無人估到.  我無諗住單腳可以跑賺人又無想到會無人識,  趁機去了洗手間一轉.  錯過了取獎機會.  

算啦 ! 唔好禁貪錢, 傷上加傷就攞了也補不回.  我已經好辛苦行了兩轉出去領獎.

幸好, 得幸運綣戀...一連十個八個同事抽到 : -

3合1除蟎殺菌吸塵機

超強旋風吸力
雙頭震動拍打
強效UV殺菌燈
PTC加熱除蟎系統
3層空氣淨化系統
3合1多功能:除塵殺菌、地面清潔、細縫除塵 
嚇得我.....見到那些大大件獎品也一額汗, 又要求人幫我拎回家.  真係沒本事取得到重物... 幸好沒抽到獎品, 我抽到現金呀 ! 
我差一點就差一個號碼, 就帶它(好大個箱) 回家.   好啦 ! 我呢! 好幸運抽到兩封大利事 (牛仔) 兩隻$1000.  另外一個大信封 (金牛) 都係兩隻 $2000.

上隻煎堆好好正.  隔離件薑汁紅棗糕就太梗太黏牙了, 只吃了一口.

祝福, 祝你今日抽到大獎取到 IPHONE ...



2018.02.06




沒有留言:

發佈留言