2018年2月26日星期一

利事收埋人



2018.02.26

戊戌年的年十一 , 好多朋友也開工大吉了 ! 你開工未呀 !? 

要返工的就不要太放任, 玩手機看電腦, 三魂要歸位啦 !  玩太晚明天沒氣力上班, 就會錯漏百出, 就難得到上司誇讚了 !

係呀 ! 係同你講, 唔好半夜唔瞓覺掛住撩我玩.  現實我都要休息, 現實我也要收拾好玩樂情懷.準備假期後追回未完成工作. 

你都要好好休息. 早點回復正常生活模式 .

哈哈!  重量級又排山倒海工作堆滿桌面.  我要使出乾坤轉移的方程式, 或者擋得就擋為上策.




儲蓄氣力去清二月份未完成的事務.  

我好認真的同你說,  二月份積落工作幫我做一些可以嗎 !?

要找好同事榜第一名人兄埋手先得. 

未結婚都派張紅包給他成嗎......? 無用說這正是真金白銀作收買行動 !


2018.02.26


沒有留言:

發佈留言