2018年2月28日星期三

無助時能依賴他


你有什麼要求就說出來......

我有求於你就一定會乖乖就範, 重想點呀 !  未結婚也想俾封利事給你. 

拿! 在我收到利事中給你任抽一封好吧!


好朋友, 肝膽心照 !
佢回覆不會因為錢銀就會幫我忙.  佢話要我欠他人情, 佢話遲點才告我有什麼要求 ?

扮晒野,  想點就講出來啦? .

他又說一封利事太便宜我了.......哈哈!

算啦 ! 有人幫忙擇腦又要等砌好後再做苦力, 又拉線又安裝.

突然間, 覺得有人相伴又有人在需要時, 幫倒我. 

好似, 幸運伴在身邊一樣. 

部新腦已安裝好, 也跟他一起吃完飯. 仲要他請吃飯真係又食又拎. 

這個朋友給我在無助時能依賴他.  真係好難找到再多一個這樣的好友.

所以, 點也要寫一頁網誌來讚讚他又讓他看到我的感謝之情.   多謝你呀 !



2018.02.28

沒有留言:

發佈留言