2019年5月18日星期六

怕了我早早著草逃跑



早早起來, 拿著把皰幫個頭掃掃長髮, 洗個臉吃完早點.

又買埋早餐人就失蹤了 !

望望個雪櫃有紅豆明治雪糕, 夜媽媽有人放低了雪糕而沒吵醒我.

今早上上網, 玩一陣GAME 寫埋這一篇網誌,  我稍後要補補眠呀 !

因為坐坐吓, 蓋上眼睛有一種很舒服, 很舒服,很舒服的感覺.

也許, 瞓醒後要追一追本推理小說, 慢慢翻開第一頁..................

今天無咩事也不上街, 實在又熱又累又想舒舒服服在家宅宅.

標緊冷汗..........中

如果, 他晚點放工也要懇求, 不要玩煮飯仔. 要煮就要他自已包煮飯包洗碗的服務.

也許, 叫他變身做外賣仔.

帶些水果和買樽康鈣C上來給我補充維他命.

我的近身書童咁快就失蹤...定是怕了我早早著草逃跑!

早安呀 !


2019.05.18









沒有留言:

發佈留言