2019年5月6日星期一

撐傘



⛚撐傘🌂


 一早知道今晚放工後要出街.  早就想到會黑夜天空會曬雨.  所以, 帶定傘子. 

⛚撐傘🌂
⛚ 

其實, 昨天也作病病但又不肯早早瞓覺.  所以, 今早出門也著多件外套又帶把傘免再淋雨. 
病就不好了, 我要好好愛惜身體.

才剛剛回家, 冷了也弄濕了點雖然有⛚撐傘🌂
⛚  無飲驅寒酒怕醉怕傷身, 但飲了一杯康鈣 C 熱飲,  試過有好幾尚作感冒或流鼻涕飲完可好轉.

😕有無掛住我?  我一而再, 再而三減少休息時間陪你玩,

他不俾人回家, 明明成日也可以見面. 

明明隨時也可以聯系, 開心的過兩日又可以見面.

星期三有事忙不上街, 放工就回家啦 !

我現在生活得很愉快好充實, 係唔鐘意返工. 

重有呢 ! 尚未決定要不要再升班, 報多一個一年多課程?  學費無得取津貼啦 !

祝好夢. 祝福我有一個好夢甜睡每一個晚上.





沒有留言:

發佈留言