2019年5月23日星期四

做夢





“夢”的图片搜索结果



昨晚幾好瞓, 發了一個好可愛美夢, 同些舊朋友打牌局砌磚仔.

一邊打牌一邊追舊債, 你欠我一萬, 你你欠我二萬六仟.   喂 ! 你隻介子有一半是我.

追回舊債我荷包就漲漲, 不用嬴她們也變得好有錢錢了.

笑........原來我真係一個發錢寒人, 竟然發埋晒這些夢而且會覺得開心快樂.

因為, 在夢入面她們好順攤, 一追就還錢, 又沒有因錢財而傷感情. 

其實, 在夢入面那些人都是我心中好重要人, 係好好朋友.

在現實中, 各有各忙有自已生活, 不似以前常常能見面.

所以, 能在夢內同她們玩, 見到她們也讓我快樂了.

有時候, 我會在想....在夢中見的人. 他會否跟我夢著同一夢, 有著同一個腦電波頻率 ?

做夢.........快樂因為他出現了.
做夢.........實現了不能實現心願.
做夢.........見到一些失去人和事
做夢......... 可以時光倒流.
做夢.........可以夢想成真
做夢.........只可惜, 不可隨想隨意念而發.

希望每晚都甜夢, 不要再夢那些恐懼驚嚇夢.

快點祝福我晚晚都好夢啦 ! 


2019.05.24





沒有留言:

發佈留言