2019年5月22日星期三

黑名單的人



喂 ! 老友...好耐無見你更新啵 ! 無太懶呀, 無藉口話要走進別人文字界而沒寫.

一陣又話心情唔靚呀 !  唔寫......

叫你寫篇影評,簡簡單單都算.  我要求也不多, 是出些題目給你去發揮.

有人專登求求其其寫了篇衰野來應酬我 ! 反緊對抗, 作對中....他同我玩緊.

是太肉酸啦 !因住嚇走晒些忠實粉絲, 一陣又黑晒面罵人...唔准罵我呀, 小氣起上來反面無情講. 

因住FACEBOOK 鎖你個AC 寫埋些核突文字.

病//////////////好返啦 !  早早回家上網玩GAME,  講真有些事不太開心想發洩一吓,
有個人以前偷過我嘔心瀝血一段文字當正自已寫的那個人, 我當時都沒有什麼還一直以禮相待.  (你應該知我在說誰...)

早兩天病病, 他傳了段文字說:  [洋人, 狗惡人惡, 什麼都惡, 怪不得中國人祟洋,懼洋] 及一條差人按著黑人短片給我.

我瞓了覺沒有馬上回覆, 醒過來很簡單回他:  [ 謝分享影片].

他轉個頭又傳來一堆文字, 以第三者身份去罵別人老母, 句中又說你響邊度呀又放一條兩分鐘粗口短片.

我也不知道他想點, 所以不回應, 好似個痴線佬一樣, 做朋友不是一定要隨時待候嗎 ! 有時無聊咪傾多兩句. 同他又不是很熟朋友, 放一條兩分鐘粗口短片...似性騷擾多點.

要將這人列為黑名單的人了.  避之則吉, 一於識少個啦.

你呀 ! 不要對錯號, 自已入座.  不是說你. 說緊一個在猛加拉居住😈人.


2019.05.22

沒有留言:

發佈留言