2019年5月5日星期日

粉麵比較篇


我自細就鐘意吃粉麵應該好多朋友都可以在過往網誌中留意到.

但要說說, 我都幾挑剔不是隋隋便便係粉麵就會喜歡.  一碗粉麵, 一定要有靚湯底, 新鮮食材, 淋淋滑滑炆足火的腩腩.

講里的, 係...

主要想講我唔鍾意吃 [某某 雲南米線 咩哥] 架,  我又不嗜好酸辣, 她們的清湯真的好不掂當啖而無味.  以前返學貪就腳又見座位舒服才免強試一次, 不好吃的...後來想再試多次, 都是不掂, 第三次在家附近吃, 我投降了, 之後也沒有再惠顧了. 

是不明白這麼樣成功的一間店子,  我竟然覺得是難食, 難食, 一句真係好難食.

我眼中她優勝在...平, 好坐, 份量大.

但你無理呢  !!!

人家 [某某 雲南米線 咩哥] 開完一間又一間, 証明你不愛吃時她有大把捧場客. 開創香港人吃米線主流, 也獲得2011-2013 年[ 米芝連車胎人]推介店.   所以, 我才要試多幾次看一看是否自已味蕾出了問題.

這幾日終於發現了, 原來我好討厭的是 [米線] , 話說有日去[某記]食粉麵.  一時無講清楚就由米粉變成米線, 馬上變得好難食.  所以這純粹個人口味吧了 !

有時候大型連鎖店食物以中央廚房制作, 質低是由於量大這是必然的後果.

如果, 你們有機會到鴨脷洲一行可以試一試 [ 這間漁港艇仔粉] , 不能說超好吃但她們以大地魚湯底作賣點  , 是真材實料是少批量制作. 能吃到平常小店特式也可嚐嚐漁家風味.   

                                                                            廣告照片:


雪隨影 : 



最好味兩間店都是兒時吃開的, 可惜後人不願意承傳.  婆婆雖然找到人承傳一段時間, 無奈租金太貴做不下去. 這都是怪連飲食業也給財團壟斷了.



2019.05.058

.

沒有留言:

發佈留言