2019年5月27日星期一

隱世美食的 [ 凍吃糭子] .



好快就到端午節啦 ! 我幫你唔到啦 !  無得買啦...

隱世美食的 [ 凍吃糭子] 已經在上星期截止訂單,  老板娘話俾阿仔罵, 阿仔嬲了她已經不同她說話兩天.

不批准她在家包糭子, 收晒錢唔包唔得, 搞到阿仔都要請兩日假回家幫她包糭子. 

無荷葉糭子賣, 只得竹葉糭子, 你唔好咁尖嘴啦. 

呀 ! 好似中環某燒鵝名店有得賣 [至尊燒鵝裹蒸糉] 但要HKD258/一隻, 都幾貴.   有一款重貴要成千銀/一隻.   你肯俾一仟蚊我, 我免為其難包隻正野出來.

將些糯米包實些粟子, 菇, 乾貝, 咸蛋黃, 包多隻燒鵝上脾與南非鮑魚.  包兩隻同你兩人吃一隻; 一隻俾你帶回家同媽媽一齊吃. 



收順點, 五百有交易, 扎實點包多塊葉就不會散, 信我啦 ! 埋來幫襯我. 

講完笑了 !

同老板娘吹完水就話唔理, 我要十隻幾時有得攞呀 !

她終於肯賣俾我但要排到 23 WEEK 的星期五,  喂 ! 我買來送給婆婆同大隻叔叔架. 

時間好緊迫呀 ! 算啦......買到就算了. 



2019.05.27


沒有留言:

發佈留言