2019年11月1日星期五

好好陪伴珍重的人


摘錄某名人的金句:

[你們的時間有限,所以不要浪費時間活在別人的生活裡]。

約了大叔這兩天見面, 都係自已衰明明他問我什麼時間、日期 地點。我又話等他決定 點知他說諗諗再覆我。雖然, 我話就佢姐......早點約實好嗎 !? 

我重其他約會, 幾咁多節目等住安排

算啦 ! 大叔話教我快速賺錢方法, 可以盡快達成財務自由, 可以改善生活

有時同大叔傾計我獲益良多. 

 所以我們時間有限, 卻要花在值得花費的某人身上

所以不管在風裹火裹也要赴會

今日, 偷懶蛇王了一陣是外勤遲了點上班, 下午請了半日假某人逛街.   全日共行22 888步,  咁 LUCKY  ? 

所以, 而家很累.   
時間有限....適時安排好, 要多點時間, 好好陪伴珍重的人

HONEY , 話要陪埋我一齊去見阿大叔.  

........😝😛😅


2019.11.01





沒有留言:

發佈留言