2019年11月17日星期日

遇上騙徒呀 !



今早出門, 經過樓下大堂突然間有個著閃爍高根鞋女生. 

她大叫我中文名, 又問我是否住這兒,  有無返工 ? 又問這層樓你自已買?  又問我哥哥近況. 

嘩 ! 是誰呀 !? 熟人啵識得阿哥. 

所有問題一律不回.........? 這麼私隱.

她接著神神秘秘說:  [有空嗎  ?  行埋一邊同你談兩句].

我呢 ! 又傻吓傻吓, 跟著她行......

她說:

這些年來她和老公做生意, 近兩年在生意上輸了很多錢, 搞到兩公婆都破產了.  還欠落大耳窿四萬元.  還問我知不知道欠大耳窿要九出十三歸, 欠一萬元要付兩仟元利息.  她說著說著, 我就聽著聽著.......

她還說要帶我去香港仔見他老公, 老公在什麼地方工作月入兩萬幾, 她自已就月入萬多元.  只是難以負擔每月貴利利息數, 想找人借出四萬元一次過清了條貴利.  還強調不會要人家白白借錢給她, 將會借四萬還五萬.....

我終於聽完了她的故事, 然後說你倆有三,四萬一個月, 還少少貴利數應不成問題, 努力點節衣宿食啦 ! 俾心機加油.  當然想馬上閃人...........

然後,  她叫我留個電話給她方便日後聯.  我又不好意思拒絕, 說不如你個號碼俾我啦 !

她馬上說出電話號碼, 我點都要裝作輸入號碼在電話內...但我要再問她, 你叫咩名呀 !? 查實我是唔認得你....之後, 她說是我小學同學...張 某某. 

真係對她一點印象也沒有. 過了二十年無見啦, 一見面就講錢傷感情麼....兩百都唔會借呀 ! 

....這個沒見廿年小學同學, 似騙徙多一點. 

傻架....話俾HONEY 聽, 他笑一笑.  然後叫我快點刪了個電話號碼咪唔覺意按錯. 

死啦 ! 我在街上遇過她兩次.  我驚過兩日又會遇上...

話俾BEST FRIEND 聽, 她說我傻會同陌生人傾計. 

你們可有忠告給我呀 !?


2019.11.17

 




沒有留言:

發佈留言