2019年11月21日星期四

明天生日小雪

“小熊蛋糕”的图片搜索结果

真係好羨慕那些識做糕點女生,  我好想食這些勁可愛小 CAKE.  一於要去上烹飪班學做餅, 學2堂也好. 起碼可以做到一款, 兩款糕點.

今晚有人一定唔俾我睡, 阻住我瞓覺.  係度寄住某某話要提早一天幫小妹慶生. 

慶生無蛋糕?  佢話一早已在OK 店買定杯雪糕倒轉出來, 就是雪糕蛋糕.  真多謝他,  好不容易想出來的主意. 

等食那一杯雪糕專登無吃飯, 餓壞我啦 !

咁夜吃雪糕聽朝會否肚子痛, 吃件紙包蛋糕就算啦. 

有心就買半打這些可愛CUP CAKE 給我, 可以分開一日一曰慢慢食. 

其實, 我本來不太愛CREAM 同甜吃....每次都是陪人多, 吃一件半件都覺得很貳.

要再一次多謝網上朋友送的祝福, 學文哥哥提早送的珍貴禮物.

12:00 就又大一歲啦 ! 要快點送來祝福呀  !

突然間想起有件重要事未做....不寫太多了.

遲點再談昨晚預告. 


2019.11.21 




沒有留言:

發佈留言