2019年11月6日星期三

俾手手姐姐



好滑, 好肥, 好軟棉棉, 好好玩. 

玩緊什麼呀 !

你估不對的. 

再俾多點貼士 ?  說: [ 俾手手我] !!! [乖啦, 俾手手姐姐]!

[俾手手我啦]!

估到未呀 !

十二歲個女孩子說: [唔俾] ,  [唔俾], 你當我是犬呀  ! 

呀 ! 這個小女孩真的蠻可愛, 近排養熟了, 無咁惡狠狠, 間中還會同我說說笑話. 

找個假日要帶她出街買些她喜愛古古力. 

已食了我好多糖糖啦 ! 俾隻手手來玩玩也不成. 

摸大力點又發惡 !

要花多點時間去照顧這個伴伴兒.

曾經也有一個很可愛小女孩給傷害了.  答應同她去玩卻失約, 令她失望了, 那時的我又不懂怎樣逗回她歡笑而緣份失去了.


2019.11.06






沒有留言:

發佈留言