2019年11月14日星期四

做咩笑得這麼奸


笑盈盈 , 笑騎騎,  做咩笑得這麼奸 !?

那張相都不是我來的 ! 同你玩玩, 你又信, 傻啦 !

我點得十靚歲,  橫看掂看張相是個好孩子, 最多得十八歲至廿一歲.  97後之新生代... 

你咁易被人呃,  你唔似咁屎蠢 !? 

本來, 真係想貼張真人照出來俾你看清楚我一點.  但見到你睇完後 HI 到痺, 你就當那一張相是我的真身. 

那攞了我張相要好好保存, 過幾年後要傳返給我.   到時不要說電腦DOWN 左無晒呀 !

你要張相好好收藏放在手機內, 得閒就拿出來看看. 

這樣 [ 她 ]張相就會變成你的快樂源泉, 笑完又可再笑. 

呀 ! 要擺多張上雲端, 這才可好好KEEP到實. 

我相睇照片當然沒俾某某啦 ! 你想我情人開我拖呀 !?

佢....近排都不是很好老皮, 我唔禁激佢, 費事再剌激倒他去去前線.

香港人係時候要減壓啦 ! 明晚...HAPPY FRIDAY, 無得出去HAPPY 就乖乖留家上上網閒聊同老友網友. 


2019.11.14

 








沒有留言:

發佈留言