2014年1月6日星期一

2014年真的可搣甩惡習

戒煙冧情人.......


昨晚, 聖誕節禮物收啦 ! 好鐘意亦都好滿意...他明顯是按我心意去買的. 

新年禮物, 他說要送一些沒重量, 無形但十分難做的事情作為 2014年誠諾.  他說舊年已戒吃萬寶路改吸薄荷淡口味煙, 說煙量已控制, 只是有時一些難忍豬朋舊友送煙引誘. 

2014年真的可搣甩惡習, 全是唯了知道我討厭別人吸煙.   

我, 信唔信他 ? 一半半啦 ! 他有敏感吸煙始終對身體不好, 又容易嘢痰. 

我, 常笑他...吸煙多老了要常看醫生攞藥水, 就自已攞苦來新. 

不過, 這個戒煙禮物真的令我甜笑了, 但又怕最終他會辦不成說空歡喜 .

沒有留言:

發佈留言