2014年1月31日星期五

蘿蔔糕



說好了偷師學整蘿蔔糕再跟你分享.  等到年三十晚底糕都未催熟......

看不見我出網誌 ? 唔關我事, 星期天媽媽說冬菇未浸軟, 未做得住.  我要返工我又怎可拍到刨皮, 臘肉臘腸切粒, 怎樣搞粘米粉漿, 落盆催糕照片給你呢 ?? 哈 ~ 上網打蘿蔔糕三個字就好多啦 !

媽媽撚手巧制的成品倒有一張......真係幾吸引.

你想吃蘿蔔糕, 是想升職加薪呢 ! 是想荷包漲漲 ! 簿仔數字升完一個零又升一個零.

事實切記不可貪婪, 好肥膩也很熱氣, 不可多吃 ! 要不是你又變肥仔又爆瘡, 無人愛架啦 !

我識叮囑你, 自已都會鍚住自已...這年不會吃太多啦 ! 或者, 你來我家幫我手消化半底就最好啦 !

雪 - 2014.01.31










4 則留言:

  1. 果然有蘿蔔糕食,正!
    祝雪雪,春節愉快,馬年吉祥,闔府安康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀 ! 蘿蔔糕我愛的食物. 如果媽媽唔整, 我就跟足蒼海哥的配方做一底玩玩架啦 !
      祝蒼海哥馬年好景, 步步高昇, 財福慶旺, 新春大吉呀 !

      刪除
  2. 拜年來喇! 祝你馬年如意, 身體健康...
    一*╔══╗╔════╗*Ѽ*╔══╗╔════╗*馬
    馬*║╔╗║╚═╗╔═╝*Ѽ*║╔╗║╚═╗╔═╝*年
    當*║╚╝║╔═╝╚═╗*Ѽ*║╚╝║╔═╝╚═╗*Ѽ
    先*║╔╗║╚═╗╔═╝*Ѽ*║╔╗║╚═╗╔═╝*行
    大*║╚╝║╔═╝╚═╗*Ѽ*║╚╝║╔═╝╚═╗*好
    旺*╚══╝╚════╝*Ѽ*╚══╝╚════╝*運

    回覆刪除
    回覆
    1. candy , 一齊蘿蔔糕好好味呀 ! 正呀 !
      祝candy 馬年好景, 步步高昇, 財福慶旺, 新春大吉呀 !

      刪除