2014年1月23日星期四

愛已成往事

我怕你啦 ~~~


唔好再纏住我, 唔好再追我, 唔好再說愛我, 你放過我啦 !

有好多女生鐘意你, 喜歡你.  在我決定愛他時候就不想出現另一他, 不想他誤會我用情不專.

我都不知怎樣說明 ! 都不知給你什麼反應 ? 

係 ! 我曾經很喜歡你, 我曾經好想同你一起.....但這都已成往事 !

雪 - 2014.01.24










2 則留言:

  1. ♦・゚2Ѽ14齊齊過得豐豐盛盛...歡樂天天
    ⌒Ѽ╮⌒Ѽ╮⌒Ѽ╮⌒Ѽ╮⌒Ѽ╮⌒Ѽ╮
    福福福福福福福福福   福 
    福   福   福   福 
    福   福   福   福 
    福福福福福福福福福   福 
    福   福   福   福 
    福   福   福   福  福
    福福福福福福福福福 福 福 福
               福福福
     福福福福福福福    福
     福     福   福
     福     福  福
     福福福福福福福  福福福福福福
     福福福福福福福    福

    回覆刪除