2014年1月22日星期三

聽完蟻住蟻住歌聲


點解無放他首歌上網誌同朋友分享 ?

你喜歡的 ! 不是我喜歡 ! 我不喜歡就不放就是如此簡單......

這個男歌手唱歌好多人都讚, 亦都公認唱腔音域廣闊 ,也攞過很多獎.

不過攞幾多獎, 我無留意喎  !!  但我每聽都種討厭多過欣賞, 每次聽個心都蟻住蟻住. 

真有點失望我愛歌到這刻你都分不出來.  或者, 也許......首歌是你同她愛歌.

序述得足夠清楚未.... ? 我專登唔講太清楚, 我怕了網上他支持者, 罵爆我, 有人話我無品味 !


哈哈 !真係好難聽呀 ! 不過, 我比面你才聽多次咋 ~~~







2 則留言:

  1. 星夢兄, 我是奕風. 希望你能聯絡我. 66953733. 希望只是誤會. 可來我網誌看.
    祝福星夢兄, 亞雪, 翠月.
    亞雪, 借妳的網誌找星夢兄希望沒有痳煩到妳. 如果有, 對不起.
    亞雪加油.

    回覆刪除
  2. 好呀 ! 無問題....

    不過, 星夢都好耐無探我啦 !! 俾 e-mail 又不回, 郵箱又話沒有了 ! 希望他見到啦 !
    近排都不知道他有無上網, 他最鐘意失蹤 ! 可能工作忙排, 耐心等候啦, 他會知道你找他的 !

    回覆刪除