2014年1月19日星期日

同星夢約定



星夢!nice!nice!nice!



好記得, 我和你有一個約定........不過唔記得正確日子啦是不是這幾天就是我跟你約定時間................兩年前2012又兩年前2010時約定的事, 對我來說依然是像鏡裡繁花, 水中明月!

不過, 現在想回頭...... ! ! !     那時我, 真的被你一番話嚇親, 被你引得我哈哈大笑, 真的笑到肚痛, 是我受寵若驚感動。不過, 怎樣情況下我都要多謝你, 感謝你誠意邀請 !

可不可批准約定再延後呀 ! 我還是跟兩年前一樣回覆給你


眨眨眼我們約定又到啦 ! 我好記得同你的約定, 不過有感越來越差, 真係驚給你取笑...延多二年後才再說


一切盡在不言中只寫上感激。  會務順利嗎 ? 忙嗎 ? 

你見到就留言給我啦 ! 喂 ~ 這邊好多隱藏, 指定收件人 我還未搞得掂所以就公開大字報出來.

這是, 我同星夢約定 !  

祝你生日快樂, 馬年事事亨通, 身體強建, 大展版圖

 雪 - 2014.01.18




4 則留言:

  1. 星夢兄, 我是奕風. 希望你能聯絡我. 66953733. 希望只是誤會. 可來我網誌看.
    祝福星夢兄, 亞雪, 翠月.
    亞雪加油.

    回覆刪除