2014年1月9日星期四

去到他指定地方留言。

喂 ! 喂!  喂 !

我已按他留指示, 去到他指定地方留言。 我一定無記錯, 地方一定無錯不過解讀就唔知囉 !
 

這次大劑......都未逗得返, 現在又搞鬼。

我總之,總之大鑊......妳唔好嬲我啦 ! 係他出主意 , 是實他唔叫我耐不耐去留言。

有睇見嗎 ???

睇得明定唔明, 洗咩話你知呀 !?

雪 - 2014.01.09

4 則留言:

  1. MY █▄ϑVҼ 好姊妹♦・゚晚安喇喂。¤•
    ═╔╗══════╔╗⌒✿╮幸福起航每一天
    ╔╝╠═╦╦╗═╔╝╠═╦╦╗⌒❀╮向快樂前進
    ║╬║╬║║║═║╬║╬║║║✿╮笑接每一刻喜樂處處
    ╚═╩╩╬╗║═╚═╩╩╬╗║⌒❀大家小心著涼身體好
    ════╚═╝═════╚═╝•*¨*„ø¤º°¨ƸӜƷº°¨•*¨*ʚïɞ•*¨*

    回覆刪除